Friday, November 13, 2009

Kau memaksa aku terpaksa !

Sadis kan tajuk di atas..macam tajuk lagu kumpulan Era2 scoin spoin sloin dan smoin.. eh kumpulan Moen ada pula kan?...

Saja update Belog untuk meluahkan rasa kusut dan sedih yang masih boleh diatasi.. aisehman....

Mesti kuat...

Satu benda yang aku sedar dari dulu aku paling pantang orang buat dengan aku...

Bila orang paksa aku....

Aku boleh 360 darjah jadi orang lain.. yang 'kuai-kuai' tiba-tiba jadi 'muai-muai'....

7 comments:

Tirana said...

Jangan rasa terpaksa sebaliknya lakukan sesuatu dengan seikhlas hati

EPAL said...

salam....apa yang memksa ko ni???/n apa yang terpaksa???? mcm ada pa2 ja ni???

UnaChenta said...

Kak Tirana,
Terima Kasih..semuanya bermula dengan nawaitu kan... :)

Epal,
wahai anak buahku..ndak juga yang serius bener...cuma hal2 di kantor muehehehehhehe...

UpperSixers said...

gilerrr..cam hulk plak

UnaChenta said...

Uppersixers...

Aku bertukar jadi merah jambu kalau marah..mueheheh

Amalina E Azmi said...

dipaksa tu mmg x bes kn. tp kdg2. bila kita buat somethg yg dipaksa oleh sum1. walau dgn perasaan amat benci n marah. bila dh kool sikit. kompem dh jd x terpaksa.

walaupun sbenanya sy x tau ape yg terpaksa dan memaksa kak una. haha.

UnaChenta said...

Amalina!

Thanks sebab meluangkan masa memberi komen ! :)

Kak Una pun dah lupa apa yang kena paksa ni..

Ohh dah ingat!hehe... Kena paksa pindah kerja, dan terpaksa berpisah dengan kawan2 sekerja yang satu kepala dan gila2 ..

Friday, November 13, 2009

Kau memaksa aku terpaksa !

Sadis kan tajuk di atas..macam tajuk lagu kumpulan Era2 scoin spoin sloin dan smoin.. eh kumpulan Moen ada pula kan?...

Saja update Belog untuk meluahkan rasa kusut dan sedih yang masih boleh diatasi.. aisehman....

Mesti kuat...

Satu benda yang aku sedar dari dulu aku paling pantang orang buat dengan aku...

Bila orang paksa aku....

Aku boleh 360 darjah jadi orang lain.. yang 'kuai-kuai' tiba-tiba jadi 'muai-muai'....

7 comments:

Tirana said...

Jangan rasa terpaksa sebaliknya lakukan sesuatu dengan seikhlas hati

EPAL said...

salam....apa yang memksa ko ni???/n apa yang terpaksa???? mcm ada pa2 ja ni???

UnaChenta said...

Kak Tirana,
Terima Kasih..semuanya bermula dengan nawaitu kan... :)

Epal,
wahai anak buahku..ndak juga yang serius bener...cuma hal2 di kantor muehehehehhehe...

UpperSixers said...

gilerrr..cam hulk plak

UnaChenta said...

Uppersixers...

Aku bertukar jadi merah jambu kalau marah..mueheheh

Amalina E Azmi said...

dipaksa tu mmg x bes kn. tp kdg2. bila kita buat somethg yg dipaksa oleh sum1. walau dgn perasaan amat benci n marah. bila dh kool sikit. kompem dh jd x terpaksa.

walaupun sbenanya sy x tau ape yg terpaksa dan memaksa kak una. haha.

UnaChenta said...

Amalina!

Thanks sebab meluangkan masa memberi komen ! :)

Kak Una pun dah lupa apa yang kena paksa ni..

Ohh dah ingat!hehe... Kena paksa pindah kerja, dan terpaksa berpisah dengan kawan2 sekerja yang satu kepala dan gila2 ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails