Sunday, September 19, 2010

Menternak arnab

Cumil kan dorang ni .. hari2 tengok dorang ni macam mau dipicit2 jak. Geram betul!.. cepat betul pertumbuhan dorang ni... Pagi2 buka kandang dorang , mesti ada perubahan badan , membesar beberapa inci. Padahal masa mula2 dilahirkan, macam anak tikus, merah2 kecil bikin geli.. sekarang ada rupa arnab sudah.

Konon-kononnya mau jual arnab2 ni di Mudah.my lah konon... tapi tersayang sudah.. dan saudara-mara dan kawan2 ramai sudah membooking. Ada sudah booking awal kalau mama arnab ni ( si Bulat ) pregnant lagi. Nama2 dorang tu, mama yang bagi nama, tapi urutannya, aku main hantam jak..huahuahua... semuanya sama, ndak aku kenal mana satu..
Posted by Picasa

5 comments:

Eg Azman said...

Bagus jugak idea tu ..Chenta. Menternak arnab> Aku sokong!!

EPAL...NORFAEZAH MOHD NUR said...

hahahha...tapi cumil nya la...semua putih.....sbb c bulat sama c kapas pun putih.... tapi kanapa ada nama "lalat" tu?? knapa d bg nama tu??

jian...bgus2..jual d Fb juga..buleh kaya kita mnternak arnab......haha amu aku buka group arnab ka??? hahahahahahahhahha.......

ngam la...c eg mnternak kucing...ko mnternak arnab..bapa mnternak kmbing....aku mau mnternal lintah la....hahahahah

UnaChenta said...

Eg,

Ko menternak kucing kan muehehe..

Ejah,

Si yana bilang dia pulak menternak Tokkek..bwahahaa..

Eg Azman said...

Tokek??? Apa ke benda tu?

UnaChenta said...

EG,
Tokkek ? atau gecko?.. tanya si Compact Disc ( CD-Sidi ) dia tau tu kali ;)

Ejah,

Kami panggil dia lalat, sebab dia satu2nya ada tanda titik hitam di belakangnya. kecil saja... mama terus dapat idea lalat.. aku cakap 'taik lalat'..mama ndak suka dengar perkataan taik .. mama kan cleanaholic..

Sunday, September 19, 2010

Menternak arnab

Cumil kan dorang ni .. hari2 tengok dorang ni macam mau dipicit2 jak. Geram betul!.. cepat betul pertumbuhan dorang ni... Pagi2 buka kandang dorang , mesti ada perubahan badan , membesar beberapa inci. Padahal masa mula2 dilahirkan, macam anak tikus, merah2 kecil bikin geli.. sekarang ada rupa arnab sudah.

Konon-kononnya mau jual arnab2 ni di Mudah.my lah konon... tapi tersayang sudah.. dan saudara-mara dan kawan2 ramai sudah membooking. Ada sudah booking awal kalau mama arnab ni ( si Bulat ) pregnant lagi. Nama2 dorang tu, mama yang bagi nama, tapi urutannya, aku main hantam jak..huahuahua... semuanya sama, ndak aku kenal mana satu..
Posted by Picasa

5 comments:

Eg Azman said...

Bagus jugak idea tu ..Chenta. Menternak arnab> Aku sokong!!

EPAL...NORFAEZAH MOHD NUR said...

hahahha...tapi cumil nya la...semua putih.....sbb c bulat sama c kapas pun putih.... tapi kanapa ada nama "lalat" tu?? knapa d bg nama tu??

jian...bgus2..jual d Fb juga..buleh kaya kita mnternak arnab......haha amu aku buka group arnab ka??? hahahahahahahhahha.......

ngam la...c eg mnternak kucing...ko mnternak arnab..bapa mnternak kmbing....aku mau mnternal lintah la....hahahahah

UnaChenta said...

Eg,

Ko menternak kucing kan muehehe..

Ejah,

Si yana bilang dia pulak menternak Tokkek..bwahahaa..

Eg Azman said...

Tokek??? Apa ke benda tu?

UnaChenta said...

EG,
Tokkek ? atau gecko?.. tanya si Compact Disc ( CD-Sidi ) dia tau tu kali ;)

Ejah,

Kami panggil dia lalat, sebab dia satu2nya ada tanda titik hitam di belakangnya. kecil saja... mama terus dapat idea lalat.. aku cakap 'taik lalat'..mama ndak suka dengar perkataan taik .. mama kan cleanaholic..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails