Tuesday, May 27, 2014

Day 5 : Kedai favourite Umar.

Assalamualaikum wbkt dan salam sejahtera pembaca Una Chenta.

Hari ni bz.. Lagipun ada kisah dan berita yang perlu disahkan keluarga. Baru dengar dari kawan-kawan.. Tapi belum dapat pengesahan dari keluarga.. Insyallah nanti ku khabarkan dalam blog kalau bersesuaian ya..

Okey.. Kali ni mau taruh lekat gambar kedai fav umar.Kalau dia nampak saja pintu kedai ni..dia akan lupa mama dan bapanya lalu akan berjalan girang suka hati tanpa ada curiga lagi huhu...

Daiso di Suria Sabah dan Familia di Wisma Merdeka, Kota Kinabalu.

Pintu masuk Familia..tempat dia selalu beli clay murah. Murah-murah juga barang di sini.. Tempat aku selalu beli stationery etc..

5 comments:

Asha Lya said...

ada plak ya kedai daiso kat suria sabah..lya dah bertahun tak ke cna padahal duk kat kk juga :D

Anne Nurain said...

dulu selalu pegi familia ni.. suka tengok barang2 dalam kedai ni especially anak patung ngan barang2 perhiasan.. hehehe..

Azean Azman said...

Ya asha..mcm kira baru jga daiso..tapi ndak juga lama..best semua brg harga rm5. Cute2 lagi hehe..

Azean Azman said...

Ya asha..mcm kira baru jga daiso..tapi ndak juga lama..best semua brg harga rm5. Cute2 lagi hehe..

Azean Azman said...

Anne,
kann..untuk cuci2 mata tengok semua anak patung dia yg banyak tersusun..barang2 rumah yg cute2.. :)

Tuesday, May 27, 2014

Day 5 : Kedai favourite Umar.

Assalamualaikum wbkt dan salam sejahtera pembaca Una Chenta.

Hari ni bz.. Lagipun ada kisah dan berita yang perlu disahkan keluarga. Baru dengar dari kawan-kawan.. Tapi belum dapat pengesahan dari keluarga.. Insyallah nanti ku khabarkan dalam blog kalau bersesuaian ya..

Okey.. Kali ni mau taruh lekat gambar kedai fav umar.Kalau dia nampak saja pintu kedai ni..dia akan lupa mama dan bapanya lalu akan berjalan girang suka hati tanpa ada curiga lagi huhu...

Daiso di Suria Sabah dan Familia di Wisma Merdeka, Kota Kinabalu.

Pintu masuk Familia..tempat dia selalu beli clay murah. Murah-murah juga barang di sini.. Tempat aku selalu beli stationery etc..

5 comments:

Asha Lya said...

ada plak ya kedai daiso kat suria sabah..lya dah bertahun tak ke cna padahal duk kat kk juga :D

Anne Nurain said...

dulu selalu pegi familia ni.. suka tengok barang2 dalam kedai ni especially anak patung ngan barang2 perhiasan.. hehehe..

Azean Azman said...

Ya asha..mcm kira baru jga daiso..tapi ndak juga lama..best semua brg harga rm5. Cute2 lagi hehe..

Azean Azman said...

Ya asha..mcm kira baru jga daiso..tapi ndak juga lama..best semua brg harga rm5. Cute2 lagi hehe..

Azean Azman said...

Anne,
kann..untuk cuci2 mata tengok semua anak patung dia yg banyak tersusun..barang2 rumah yg cute2.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails