Sunday, February 12, 2012

Punang in de haus!

Awal bulan dua si punang datang melawat aku di sini. Anduh bah.. Ini antara sepupu yang aku sayang. Kesian dia tahun lalu dia sudah jadi anak yatim piatu. Tapi aku tau sepupuku sayang sorang ni seorang yang cekal.

Aku upload gambar time kami sambut dia datang ke tempat kami.

Sedih aku time dia balik. Ndak puas aku sama dia. Sedih juga.. Sebab dialah keluargaku yang pertama menjenguk melihat keadaanku di sini.

Lain cerita... Ndak best bah berblog dari hpon ni juga. Kelebihannya boleh berblog dimana2 seja. Tapi aku rupanya lagi suka menaip. Rindu aku mo menaip laju2 keyboard tu trep2 kerani yang tunjuk hebat hua hua...

Bah.. Tengoklah gambar kami hari tu. Bak kata si ejah.. Tudungmu itu2 seja kan jian?.. Muahaha... Yalah2 nanti aku tukarlah tudung. Sejak jadi mak2 ni.. Malas aku mo iron2 tudung segala. Lagipun aku mo menyusukan si umar di luar.. Jadi carilah tudung panjang ke dada. Kalau aku mo buat stail fatin liyana ka atau yuna.. Ndak panjang betul ke bawah... Nantilah aku beremaja2 balik.. Aku pakai tudung berlilit tu satu badan. Sampai orang keliru aku pakai tudungka? tuala?.. Aisehman dari cerita si punang meleret je tudung pulak.. Hihi :)








2 comments:

Charming Britney said...

iian, follow aku punya blog baru.. hehe. Si punang mmg cekal. Mudah2an ada jodoh yg baik boleh menjaga dia. amin. i lap u punang!

JieJ said...

Ya betul tu, aku pun ndak berapa minat taip guna hp..pening kepala ku tengok gambar yang terbalik2 tu..heheh..

Sunday, February 12, 2012

Punang in de haus!

Awal bulan dua si punang datang melawat aku di sini. Anduh bah.. Ini antara sepupu yang aku sayang. Kesian dia tahun lalu dia sudah jadi anak yatim piatu. Tapi aku tau sepupuku sayang sorang ni seorang yang cekal.

Aku upload gambar time kami sambut dia datang ke tempat kami.

Sedih aku time dia balik. Ndak puas aku sama dia. Sedih juga.. Sebab dialah keluargaku yang pertama menjenguk melihat keadaanku di sini.

Lain cerita... Ndak best bah berblog dari hpon ni juga. Kelebihannya boleh berblog dimana2 seja. Tapi aku rupanya lagi suka menaip. Rindu aku mo menaip laju2 keyboard tu trep2 kerani yang tunjuk hebat hua hua...

Bah.. Tengoklah gambar kami hari tu. Bak kata si ejah.. Tudungmu itu2 seja kan jian?.. Muahaha... Yalah2 nanti aku tukarlah tudung. Sejak jadi mak2 ni.. Malas aku mo iron2 tudung segala. Lagipun aku mo menyusukan si umar di luar.. Jadi carilah tudung panjang ke dada. Kalau aku mo buat stail fatin liyana ka atau yuna.. Ndak panjang betul ke bawah... Nantilah aku beremaja2 balik.. Aku pakai tudung berlilit tu satu badan. Sampai orang keliru aku pakai tudungka? tuala?.. Aisehman dari cerita si punang meleret je tudung pulak.. Hihi :)








2 comments:

Charming Britney said...

iian, follow aku punya blog baru.. hehe. Si punang mmg cekal. Mudah2an ada jodoh yg baik boleh menjaga dia. amin. i lap u punang!

JieJ said...

Ya betul tu, aku pun ndak berapa minat taip guna hp..pening kepala ku tengok gambar yang terbalik2 tu..heheh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails