Tuesday, February 18, 2014

Lukisan Abstrak Umar boleh jual ke?

Assalamualaikum wbkt dan salam sejahtera semua pengunjung blog Unachenta :)

Aku nak jual lukisan si  Umar yang dia  conteng-conteng dalam Paint ni. Ada sesiapa nak beli ke?..  aku nak kumpul duit ni ahaks :P

Inilah dia kerja si Umar.. Asal buka laptop mesti tunjuk Paint . Dia bilang " Yang berus-berus tu bah! "

Daripada aku terpadam hasil "Art arahannya".. bagus aku abadikan di dalam blog ini :).











P/s: Seorang mommy yang punya keyakinan yang amat tinggi terhadap anaknya hehe.. Adakah orang yang berani upload gambar abstrak tak tercapai akalnya bak kata Elyana huhu..

Okey sessi lelong bermula! Lol!

3 comments:

Vic said...

wah.. boleh lah jadi pelukis nanti hahah
tahniah umar dah pandai.. ;)

UnaChenta said...

haha vic . .thanks!.. mudah2an .. manatau dia jadi pelukis besar nanti ? :)

Vic said...

Nanti umar nyanyi lagu 'seniman jalanan' kiki

Tuesday, February 18, 2014

Lukisan Abstrak Umar boleh jual ke?

Assalamualaikum wbkt dan salam sejahtera semua pengunjung blog Unachenta :)

Aku nak jual lukisan si  Umar yang dia  conteng-conteng dalam Paint ni. Ada sesiapa nak beli ke?..  aku nak kumpul duit ni ahaks :P

Inilah dia kerja si Umar.. Asal buka laptop mesti tunjuk Paint . Dia bilang " Yang berus-berus tu bah! "

Daripada aku terpadam hasil "Art arahannya".. bagus aku abadikan di dalam blog ini :).











P/s: Seorang mommy yang punya keyakinan yang amat tinggi terhadap anaknya hehe.. Adakah orang yang berani upload gambar abstrak tak tercapai akalnya bak kata Elyana huhu..

Okey sessi lelong bermula! Lol!

3 comments:

Vic said...

wah.. boleh lah jadi pelukis nanti hahah
tahniah umar dah pandai.. ;)

UnaChenta said...

haha vic . .thanks!.. mudah2an .. manatau dia jadi pelukis besar nanti ? :)

Vic said...

Nanti umar nyanyi lagu 'seniman jalanan' kiki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails