Saturday, December 6, 2008

Selamat Hari Raya Haji!



Besok umat Islam menyambut Hari raya Aidiladha!!

Moga kita sentiasa di bawah LindunganNya..



Tiap2 tahun di tempat kami sambutan Hari Raya Haji ndak semeriah Hari Raya Puasa.

kami menyambut ala kadar saja..

lagipun di rumah sekarang, adik beradik ramai yg sudah berjauhan, kerja di tempat orang.

Nasib baik ada anak2 buah..

Aku ni sekarang mcm malas sudah mengupdate blok kelapa sawit ni..

Janji mau senaraikan 'arus kesedaran' dari novel ayat2 Chenta pun blum buat lagi..

memang dasar pemalas lak aku ni.

aku mau ubahhh..

mau ubahhh

Gayaku negatif yg satu ni..

Pemalass..

Uikkss lari topik...

Akhir Kata kepada sobat2 di alam Blogosferaku ( yang ada dan menyubuk2 tu..)

aku ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA! MOHON MAAF JIKALAU ADA YANG TERKASAR BAHASA DAN TERSINGGUNG RASA!!

7 comments:

Pink Mama said...

Selamat Hari Raya AidilAdha :)

Ummu Solehah Muhammad said...

selamat hari raya aidul adha uma :) senyum2 selalu. malas tu penyakit tak de obat una ;) hahaaa

UnaChenta said...

Solehah,
Hihi..iya malas tu penyakit xda ubatnya..

Ubatnya dari hati dan diri kita sendiri.. Lepas ni aku nak set dalam hati.. "Aku rajin...aku rajiiinnn":)

Pink Mama,
Terima kasih menjenguk ke sini!!
Selamat Hari Raya Aidiladha!

yoshz said...

Selamat membunuh lembu!

Tujuh Kaki Dalam said...

hati-hati dgn malas.

penyakit tu merebak dgn bahaya sekali.

Salam Eid Adha dari Seven Feet Under.

epal said...

slamat ari raya aji juga heheheh....tapi ini anak x hilang dgn AYAT2 chenta nya hahahahahaha

UnaChenta said...

Yosh,
Hehe Selamat Membunuh Lembu & Mamam Lembu!

Tujuh Kaki Dalam,
Penyakit merbahaya dan doakan aku berubah ! :)

Epal,
aku selalu ingat janji yg aku buat walau org lain dah lupa! hehe..

Saturday, December 6, 2008

Selamat Hari Raya Haji!



Besok umat Islam menyambut Hari raya Aidiladha!!

Moga kita sentiasa di bawah LindunganNya..



Tiap2 tahun di tempat kami sambutan Hari Raya Haji ndak semeriah Hari Raya Puasa.

kami menyambut ala kadar saja..

lagipun di rumah sekarang, adik beradik ramai yg sudah berjauhan, kerja di tempat orang.

Nasib baik ada anak2 buah..

Aku ni sekarang mcm malas sudah mengupdate blok kelapa sawit ni..

Janji mau senaraikan 'arus kesedaran' dari novel ayat2 Chenta pun blum buat lagi..

memang dasar pemalas lak aku ni.

aku mau ubahhh..

mau ubahhh

Gayaku negatif yg satu ni..

Pemalass..

Uikkss lari topik...

Akhir Kata kepada sobat2 di alam Blogosferaku ( yang ada dan menyubuk2 tu..)

aku ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA! MOHON MAAF JIKALAU ADA YANG TERKASAR BAHASA DAN TERSINGGUNG RASA!!

7 comments:

Pink Mama said...

Selamat Hari Raya AidilAdha :)

Ummu Solehah Muhammad said...

selamat hari raya aidul adha uma :) senyum2 selalu. malas tu penyakit tak de obat una ;) hahaaa

UnaChenta said...

Solehah,
Hihi..iya malas tu penyakit xda ubatnya..

Ubatnya dari hati dan diri kita sendiri.. Lepas ni aku nak set dalam hati.. "Aku rajin...aku rajiiinnn":)

Pink Mama,
Terima kasih menjenguk ke sini!!
Selamat Hari Raya Aidiladha!

yoshz said...

Selamat membunuh lembu!

Tujuh Kaki Dalam said...

hati-hati dgn malas.

penyakit tu merebak dgn bahaya sekali.

Salam Eid Adha dari Seven Feet Under.

epal said...

slamat ari raya aji juga heheheh....tapi ini anak x hilang dgn AYAT2 chenta nya hahahahahaha

UnaChenta said...

Yosh,
Hehe Selamat Membunuh Lembu & Mamam Lembu!

Tujuh Kaki Dalam,
Penyakit merbahaya dan doakan aku berubah ! :)

Epal,
aku selalu ingat janji yg aku buat walau org lain dah lupa! hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails